loading...
علمی.سرگرمی.پزشکی.تغذیه.آرایش وزیبایی.مد و فشن.و...
YOUSEF بازدید : 63 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

مردم از درد نمی‌آیی به بالینم هنوز

مرگ خود می‌بینم و رویت نمی‌بینم هنوز

بر لب آمد جان و رفتند آشنایان از سرم

شمع را نازم که می‌گرید به بالینم هنوز

آرزو مرد و جوانی رفت و عشق از دل گریخت

غم نمی‌گردد جدا از جان مسکینم هنوز

روزگاری پا کشید آن تازه گل از دامنم

گل به دامن می‌فشاند اشک خونینم هنوز

گر چه سر تا پای من مشت غباری بیش نیست

در هوایش چون نسیم از پای ننشینم هنوز

سیم‌گون شد موی غفلت همچنان بر جای ماند

صبح‌دم خندید من در خواب نوشینم هنوز

خصم را از ساده‌لوحی دوست پندارم رهی

طفلم و نگشوده چشم مصلحت‌بینم هنوز

رهی معیری

YOUSEF بازدید : 51 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

هیچ ادویه‌ای تو بوی خوش و کمک به هضم غذا نمی‌تونه به گرد پای فلفل سیاه برسه. فلفل سیاه به نسبت فلفل قرمز تندی کمتری داره و می‌شه بدون اینکه غذا رو تند و غیرقابل خوردن کنه، خواص دارویی‌ش رو به بدن برسونه.

 

چند خاصیت فوق العاده فلفل سیاه:

فلفل سیاه خواص آنتی اکسیدانی وآنتی باکتریال قوی دارد

فلفل سیاه حاوی منگنز.آهن.فیبر.مس.فیبر و ویتامین k است

فلفل سیاه مدر و تعرق آور است

فلفل سیاه ضد نفخ است

فلفل سیاه موجب افزایش اسید هیدروکلریک در معده شده و به هضم غذا کمک میکند.

 

منبع:rangirangi.com

YOUSEF بازدید : 69 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

5 کاربرد جالب کلید Alt

Alt ، اين کليد کوچک که در سطر آخر کيبورد که در ميان کليد ويندوز و Space جا خوش کرده است را چندان دست کم نگيريد! چون کليد بسيار کار آمد و با استفاده اي براي حرفه اي هاست. در اين جا قصد داريم شما را با 5 کاربرد جالب کليد Alt آشنا کنيم تا شما نيز به اهميت آن پي ببريد.

1- براي رسيدن به properties کافيست Alt را نگه داشته و روي فايل مورد نظر دوبار کليک کنيد.

2- کليد Alt در هر پنجره اي ، با يک فشار منوهاي پنجره را فعال مي کند و با ترکيب آن با هر کدام از حروف منوها، که زير آن خط کشيده شده است، پنجره مربوط به آن منو را باز ميکند.

3- در مرورگر اينترنت اينترنت اکسپلورر ، ترکيب Alt و End شما را به آخرين صفحه اي که مشاهده کرده ايد ،خواهد برد.

4- در مرورگر اينترنت اينترنت اکسپلورر، ترکيب Alt با يکي از دو کليد جهت راست و چپ ،عمل Back و Forward را انجام مي دهد.

5- با ترکيب Alt و Tab شما مي توانيد به سهولت پنجره هاي فعال ويندوز را جابه جا کنيد.

YOUSEF بازدید : 197 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

اگه تا حالا برق ناخن رو فقط برای شفاف کردن و محافظت از ناخن‌تون می‌خریدید، این مطلب رو بخونید و با کاربردهای عجیب‌غریب این وسیله آرایشی آشنا شید.

دکمه خیلی از لباس‌هایی که می‌خریم، خیلی محکم دوخته نشدن و ممکنه زود کنده شن. پیدا کردن یه دکمه عین بقیه دکمه کار راحتی نیست. اما اگه روز اول روی نخ دکمه‌ها برق ناخن بزنید، برای همیشه اونا رو ثابت کردید.

برق ناخن می‌تونه کار یه عایق بی‌رنگ رو بازی کنه. می‌تونید روی پیچ‌هایی که تو جای مرطوب هستن، برق ناخن بزنید و مانع زنگ‌ زدن اونها بشید.

اگه پوست شما به فلز یا پلاستیک حساسیت داره، روی گوشواره‌ها، پشت دکمه شلوار جین یا بند و پلاک گردنبند برق‌ناخن بزنید تا مانع تماس مستقیم زیورآلات با پوست‌ بشه.

اگه دونه‌ جوراب‌تون در بره، رد هیچ نخ و سوزنی رو نمی‌تونید مخفی کنید، اما یه قطره برق ناخن جلو پیشروی شکاف رو می‌گیره.

اگه پیچ دستگیره‌های کمدتون هرز شده، بهش برق ناخن بزنید و بعد سفت‌ش کنید. بعد از خشک شدن برق ناخن پیچ سر جاش می‌مونه و دیگه باز نمی‌شه.

می‌تونید از برق ناخن به جای یه چسب ظریف برای چسبوندن تیکه‌های کوچیکی که با آب در تماس نیستن، مثل تیکه لب‌پَر شده مجسمه‌ها سرامیکی یا چوبی استفاده کنید.

منبع:rangirangi.com

YOUSEF بازدید : 50 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

مواد لازم برای ۲ نفر:

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

سویا: ۲ پیمانه

ماکارونی فرمی یا رشته‌ای: ۵۰۰ گرم

قارچ پخته شده: یک فنجان

روغن مایع: ۳ قاشق غذاخوری

هویج: یک عدد متوسط

ذرت پخته شده: یک‌ پیمانه

نخود فرنگی پخته شده: یک پیمانه

پودرآویشن: به مقدار دلخواه

شیر: یک پیمانه

آرد: یک‌ پیمانه

کره: ۱۰۰ گرم

طرز تهیه:

ماکارونی را در ظرف آب جوش بریزید و بگذارید مغز پخت شود سپس آبکشی کنید. اگر از ماکارونی رشته‌ای استفاده‌ می‌کنید باید آن را به تکه‌های کوچک ریز کنید. سویا را در آب ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه اجازه دهید بجوشد سپس آبکشی کنید. سویا را کمی با دست بفشارید تا آب آن گرفته شود. سویا را در روغن مایع کمی تفت دهید و نمک و فلفل و زردچوبه را به آن اضافه‌کنید. قارچ، ذرت، نخود فرنگی و فلفل دلمه‌ای را به سویا اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. کف ظرف مخصوص پخت پیتزا را چرب و ماکارونی را ته ظرف پهن کنید و روی آن سس مخصوص پیتزا بریزید تا ماکارونی چسبندگی پیدا کند. روی ماکارونی را مواد مخلوط شده بریزید و سپس روی مواد را پنیر پیتزا ریخته وروی پنیر هویج رنده‌ شده، را بریزید و در فر ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد بگذارید تا پیتزا طلایی شود.

سس مخصوص پیتزا:

۱۰۰گرم کره را در ظرفی حرارت ملایم دهید تا رقیق شود یک پیمانه آرد را آرام به آن اضافه کنید و تفت دهید یک پیمانه شیر را هم به آرد و کره اضافه کنید و مدام هم بزنید تا سس یکدست و غلیظ شود. نکته: به جای سس پیتزا، برای چسبندگی ماکارونی می‌توانید از ۲ عدد تخم مرغ استفاده‌کنید ابتدا تخم‌مرغ‌ها را شکسته و خوب هم بزنید تا کاملاً رقیق شود سپس با ماکارونی مخلوط کنید. و در ظرف مخصوص پیتزا بریزید.

ذرت که به فارسی بلال نامیده می‌شود، گیاهی است یکساله که ارتفاع آن تا ۴متر هم می‌رسد. این گیاه بومی آمریکای مرکزی و مکزیک است و از آنجا به نقاط دیگر دنیا راه‌یافته است. ذرت حاوی انرژی، آب، پروتئین،‌ چربی، ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی است.

برگ‌های ذرت متناوب و دراز است. رنگ زرد ذرت مربوط به موادی به نام زئین و زیازانتین است. همچنین کاکل ذرت حاوی گوگرد، فسفر، سیلیسیم، آهن، کلسیم، منیزیم، سدیم و مقدار زیادی پتاسیم بوده و این پتاسیم ادرارآور است و درد و ناراحتی‌های دستگاه ادراری را تسکین می‌دهد. برای دم کردن کاکل ذرت،‌ مقدار ۳۰ گرم از آن را در یک لیتر آب جوش ریخته و به مدت ۵ دقیقه دم می‌کنند. ذرت از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک و دارای ارزش غذایی فراوانی است. استفاده مداوم از ذرت از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند، مصرف روغن ذرت باعث کاهش کلسترول خون می‌شود. همچنین روغن ذرت برای درمان اگزما و بیماری‌های پوستی مفید است. به‌غیر از کاکل و دانه‌های ذرت از برگ، ریشه و ساقه آن نیز استفاده‌های طبی می‌شود.

کف ظرف مخصوص پخت پیتزا را چرب و ماکارونی را ته ظرف پهن کنید و روی آن سس مخصوص پیتزا بریزید تا ماکارونی چسبندگی پیدا کند.

منبع:ashpazonline.com

YOUSEF بازدید : 65 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

چرخش لگن:

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

به پشت بخوابید و دست هایتان را روی شکم خود قرار دهید. زانو ها را خم کرده و کف پا ها را روی زمین قرار دهید. عضلات شکم خود را منقبض کنید بطوریکه کمر شما به کف زمین فشرده شود. این وضعیت را پنج ثانیه حفظ کرده و سپس عضلات را شل کنید. بعد از چند ماه نرمش که عضلات شما قویتر شد با منقبض کردن عضلات شکم و لگن، باسن خود را از زمین بلند کنید بطوریکه زانو و لگن و شانه های شما در یک خط صاف قرار بگیرند. به اندازه سه بار نفس کشیدن عمیق در همین وضعیت مانده و سپس به آرامی به حالت اول برگردید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرخش تنه:

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

به پشت بخوابید. زانو ها را خم کرده و کف پا ها را روی زمین قرار دهید. در حالیکه شانه های خود را بطور ثابت و بدون حرکت روی زمین نگه داشته اید به آرامی زانو های خود را تا آنجا که میتوانید به سمت چپ خم کنید. سپس به آرامی زانو های خود را تا آنجا که میتوانید به راست خم کنید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چهار دست و پا:

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

هر دو زانو و کف هر دو دست خود را روی زمین بگذارید. اجازه بدهید شکم شما به پایین بیفتد و کمر به طرف پایین قوس بردارد. 5 ثانیه در این حالت مانده و سپس دوباره کمر خود را صاف کنید و 5 ثانیه در همین حال بمانید. 3 بار و هر بار 10 مرتبه این کار را انجام دهید.

منبع:iranorthoped.ir

YOUSEF بازدید : 69 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

در این مقاله قصد داریم 7 دلیل اصلی که مانع از موفقیت رژیم لاغری شما می‌شود را بیان کنیم و بگوییم چگونه می‌توانید به راحتی چند کیلوی اضافه را آب کنید.

آخر هفته‌ها پرخوری می‌کنید

خیلی از ما متوجه نمی‌شویم که آخر هفته‌ها پرخورتر می‌شویم. برای مقابله با پرخوری آخر هفته به وعده‌هایی که میل می‌کنید توجه کنید. هر روز و یا چهارشنبه و شنبه خودتان را وزن کنید و از پرخوری بپرهیزید. محققان معتقدند مردم آخر هفته‌ها بسیار پرخور می‌شوند و به ویژه غذاهای چرب زیادی مصرف می‌کنند. کالری‌ها دریافتی آخر هفته کاهش وزن و لاغری را به تأخیر می‌اندازد. پس به بهانه‌ی اینکه یک شب که هزار شب نمی‌شود پرخوری نکنید.

از چربی‌های مفید غافل می‌شوید

مصرف مواد غذایی سرشار از چربی‌های اشباع نشده مثل گردو، آووکادو و روغن زیتون به شما کمک می‌کند که اشتهایتان کنترل شود به خاطر اینکه این مواد غذایی سیگنال‌های سیری به مغز مخابره می‌کنند. برای اینکه این چربی‌های مفید باعث چاقی نشوند و برعکس به لاغری شما کمک کنند مصرف آن‌ها را به 2 تا 3 قاشق غذاخوری در روز (معادل 30 تا 45 میلی گرم) محدود کنید. مصرف یک مشت گردو یا یک ششم آووکادو کافی است و نیاز به زیاده‌روی ندارید.

به اندازه‌ی کافی کلسیم مصرف نمی‌کنید

بدن ما روزانه به حداقل 1000 میلی گرم کلسیم نیاز دارد. یعنی 250 میلی گرم شیر، یک فنجان ماست و 42 گرم پنیر. برای خانم‌های چاقی که کمبود کلسیم دارند لازم است میزان بیشتری از این ماده را جذب کنند تا روند کاهش وزن در آن‌ها راحت‌تر صورت بگیرد.

محققان دانشگاه لاوال کبک روی 63 زنی که دچار چاقی یا چاقی مفرط بوده‌اند مطالعاتی انجام دادند. گروهی از این زن‌ها به مدت 15 هفته، روزانه حدود 600 میلی گرم کلسیم مصرف کرده‌اند. گروه دوم دارونما یا پلاسبو مصرف کردند. بعد از انجام مطالعات مشخص شد خانم‌هایی که کلسیم مصرف کرده‌اند شش برابر بیشتر از افراد گروه دوم وزن کم کردند. محققان احتمال می‌دهند، مغز انسان کمبود کلسیم را تشخیص می‌دهد و سعی می‌کند با افزایش اشتها این کمبود را جبران کند.

اندازه‌ها را اشتباه می‌کنید

برخی از افراد بعد از غذا نمی‌توانند جلوی خود را بگیرند و با وجود اینکه سیر هستند شروع می‌کنند به خوردن. در واقع این افراد ذره ذره از هر خوراکی که دم دستشان است می‌چشند. اگر حساب کنید همین ذره ذره‌ها در نهایت کالری‌های بیش از حدی را نصیبتان می‌کند. در سال 2008 محققان پژوهشی روی 59 دانشجو انجام دادند که نتایج جالبی داشت. این دانشجوها به دو گروه تقسیم شدند و به تعدادی از این دانشجوها 9 بسته‌ی کوچک بیسکویت (45 گرم) و به گروه دیگر دو بسته‌ی بزرگ بیسکویت (200 گرم) داده شد تا موقع تماشای تلویزیون بخورند. به این دانشجوها در خصوص کالری بیسکویت‌ها هشدار داده شده بود اما نتیجه‌ی جالب این بود دانشجوهایی که بسته های کوچک‌تر در اختیار داشتند دو برابر بیشتر از افرادی که بسته های بزرگ در اختیار داشتند بیسکویت خوردند. به نظر می‌رسد بسته های کوچک تقصیری نداشتند و این افراد بی توجهی کرده و با تصور اینکه بسته‌ها کوچک هستند به میزان مصرفشان دقت نکرده‌اند. برای همین بیشتر خورده‌اند.

40 سال یا بیشتر دارید

اگر می‌خواهید از اضافه وزن 40 سالگی دوری کنید لازم است در عادت‌های غذایی‌تان تغییراتی ایجاد کنید. زمانی که ما پا به سن می‌گذاریم متابولیسم بدن مان کند می‌شود به خصوص اگر فعالیت جسمی روزانه نداشته باشیم. نتایج پژوهش‌های جدید نشان داده است زن‌هایی که بعد از 40 سالگی به تغذیه و رژیم غذایی خود اهمیت بیشتری می‌دهند در مقایسه با آن‌هایی که توجه چندانی به این مسئله ندارند دو تا چهار برابر کمتر در معرض اضافه وزن قرار می‌گیرند. در واقع زن‌هایی که به رژیم و عادت‌هایی غذایی خود توجه بیشتری دارند روزانه حدود 200 کالری کمتر از زنان دیگر دریافت می‌کنند.

به خودتان زیاده از حد سخت می‌گیرید

برخی از افراد خیلی سخت می‌گیرند و به طور کلی خود را از هر گونه دسر، سیب زمینی سرخ کرده و غیره محروم می‌کنند. لازم است گاهی به خودتان تخفیف بدهید برای ایجاد تنوع هم که شده برای خودتان پفک یا هله‌هوله ی کوچکی تهیه کنید زیرا این‌گونه رژیم گرفتن‌های سفت و سخت خیلی زود خسته‌تان می‌کند. البته این حرف به این معنی نیست که کابینت‌ها را پر از هله‌هوله کنید. ما گفتیم هر از گاهی برای تنوع.

گرفتار ویروس آدنو 36 هستید

این هم یک انگیزه‌ی دیگر که تشویقتان می‌کند دستانتان را با دقت شستشو دهید. ویروسی به نام ویروس آدنو 36 وجود دارد که دلیل اصلی ابتلا به عفونت‌های مجاری تنفسی است و علائم سرماخوردگی و آنفولانزا نیز از همین ویروس ناشی می‌شود. مشکل اصلی اینجاست که این ویروس می‌تواند باعث اضافه وزن شما شود. به نظر می‌رسد این ویروس سلول‌های بنیادی بزرگسالان را به سلول‌های چربی تبدیل می‌کند البته این مسئله در افراد چاق شایع است. بررسی‌ها در آمریکا نشان داده است که حدود 30 درصد افراد چاق در معرض این ویروس قرار دارد در حالی که افراد با وزن متعادل 11 درصد در معرض این ویروس هستند. محققان مشاهده کردند حیوانات آزمایشگاهی که به ویروس آدنو 36 مبتلا هستند 4 برابر بیشتر در معرض چاقی قرار می‌گیرند.

منبع:دکتر فاطمه مهدی پور

YOUSEF بازدید : 42 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

حال این نوشیدنی می‌تواند یك فنجان چای معمولی باشد یا یك لیوان شیركاكائو. البته عادت به خوردن هر یك از آنها به دلیل داشتن موادمغذی مختلف، فواید گوناگونی دارد و زیاده‌روی در مصرفشان نیز می‌تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد اما آنچه هنگام نوشیدن تمامی آنها باید مورد توجه قرار گیرد، این است كه نباید داغ خورده شوند زیرا به مخاط مری آسیب می‌رسانند و در مواردی حتی می‌توانند زمینه بروز سرطان مری را افزایش دهند، بنابراین همیشه نوشیدنی‌تان را گرم بنوشید، نه داغ!

هات چاكلت سفید:

ابتدا 3 فنجان خامه رقیق را با 200 گرم شكلات سفید مخلوط كنید و روی حرارت بگذارید تا شكلات‌ها ذوب شوند. سپس به آن یك قاشق چایخوری وانیل و یك‌چهارم فنجان پودر بادام بیفزایید، سپس این مخلوط را در فنجان سرو كنید و روی آن كمی دارچین بپاشید.

نوشیدنی كاراملی:

برای تهیه این نوشیدنی، یك‌سوم فنجان شكر، پودركاكائو و آب را با هم مخلوط كنید و روی حرارت قرار دهید تا شكر حل شود. سپس 200 گرم شكلات كاراملی به این مخلوط بیفزایید تا شكلات‌ها ذوب شوند. آنگاه 6 فنجان شیر را به آنها اضافه كنید و بگذارید تا به جوش آید. در آخر نوشیدنی‌تان را در ماگ سرو كنید و روی آن كمی خامه بریزید.

چای انار و لیمو:

برای تهیه این نوشیدنی كافی است، 7 فنجان آب را با 1 فنجان شكر، كمی زنجبیل تازه، 3 عدد میخك و یك عدد چوب دارچین مخلوط كنید و بگذارید تا آب جوش بیاید سپس 1 دقیقه اجازه دهید تا تمامی مواد با هم جوش بخورند. سپس به تعداد افراد، از چای كیسه‌ای استفاده كنید و آنها را در این مخلوط قرار دهید. در مرحله پایانی، به این مخلوط یك فنجان آب انار و یك چهارم فنجان آبلیموی ترش اضافه كنید و بعد از 10 دقیقه آن را صاف و در فنجان‌های مورد نظر بریزید. روی هر فنجان چای نیز یك حلقه نازك لیموترش تازه قرار دهید و آن را گرم سرو كنید.

چای رازیانه و میخك:

ابتدا به اندازه 4 فنجان آب جوش بیاورید و به آن كمی چای سیاه، هل، رازیانه و میخك اضافه كنید. بعد از گذشت 5 دقیقه آن را صاف و با عسل شیرین كنید، البته مقدار عسل باتوجه به ذائقه‌تان می‌تواند كم یا زیاد شود. بعد از چند دقیقه، چای شما آماده سرو شدن خواهد بود.

شکلات داغ:

برای تهیه این نوشیدنی، 4 فنجان شیر را با نصف فنجان شكر و آب مخلوط كنید و بگذارید تا به‌جوش آید. سپس آن را از روی حرارت بردارید و 250 گرم شكلات تخته‌ای را به آن اضافه كنید تا ذوب شود، سپس این نوشیدنی را در فنجان سرو كنید و روی آن كمی پودر كاكائو بپاشید.

چای دارچین و عسل:

ابتدا در یك ماگ، 1 تا 2 قاشق غذاخوری عسل را با 3 تا 4 قاشق چایخوری لیموترش مخلوط كنید و به آن 3 عدد هل، 3 عدد میخك و یك قاشق چایخوری زنجبیل اضافه كنید. در آخر به این مخلوط آب جوش بیفزایید و بگذارید تا چند دقیقه مواد با هم بمانند. سپس برای هم زدن از یك چوب دارچین استفاده كنید تا چای حاصل، طعم دارچین به خود بگیرد.

نوشیدنی نارگیلی:

برای تهیه این نوشیدنی، 3 فنجان شیر را با یك قوطی شیر نارگیل (250 سی‌سی) مخلوط و به آنها 2 قاشق غذاخوری پودر نارگیل اضافه كنید و این مخلوط را روی حرارت قرار دهید. سپس به آن نصف قاشق چایخوری وانیل و یك‌چهارم فنجان شكلات ذوب‌شده اضافه كنید. به این ترتیب، نوشیدنی شما آماده سرو كردن خواهد بود. البته پس از ریختن این مخلوط در فنجان‌های مورد نظر، روی آن خامه و شكلات رنده شده نیز قرار دهید.

منبع : salamatiran.com

YOUSEF بازدید : 54 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

محققان آمریکایی براساس نتایج تحقیقات خود به اطلاعات قابل توجهی درباره سبزیهای عضو خانواده کلم مثل کلم بروکلی، کلم، گل کلم، کلم پیچ و تربچه و نقش آن در کاهش ابتلا به برخی از تومورهای سرطانی یافتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ این تحقیقات افزود: خانواده کلم و به طور مشخص کلم بروکلی حاوی یکی از ترکیبات بسیار با ارزش به نام sulforaphane است.

محققان در جریان تحقیقات به قدرت کلم در جلوگیری از ابتلا به سرطان خون لنفومی حاد و کاهش تعداد این سلولهای سرطانی دست یافتند و گفتند که این شیوه درمانی ممکن است به عنوان درمانی جایگزین برای کسانی که به درمان سنتی این سرطان پاسخ نمی‌دهند، مناسب باشد.

سرطان خون یا همان "لوسمی" یکی از شایع ‌ترین و مهلک‌ ترین بیماری ‌هایی است که هر ساله تعدادی از افراد جهان را قربانی می‌‌کند..۳ نوع اصلی سرطان خون شامل لوسمی، لنفوم و میلوم است.

محققان گفتند: ماده sulforaphane از طریق ورود به سلولها و کنش و واکنش با برخی از پروتئین‌ها کار می‌کند و این تحقیقات ممکن است که به راهبردی جدیدی برای درمان سرطان لنفوم حاد دست یابد و به درمان بهتر این بیماری کمک کند.

کلم‌‌ها سرشار از ویتامین‌ A ، فولات و منیزیم هستند که برای بیماران فشار خونی مفید است و کلم قرمز ویتامین C خوبی دارد. گل کلم به نسبت، ویتامین‌ A بیشتری دارد و همچنین اسید فولیک و پتاسیم فوق العاده‌ای دارد و از نظر ویتامین ‌Dغنی است.

مصرف کلم همچنین از ابتلا به سرطان روده بزرگ پیشگیری می‌کند. کلم‌‌ها سرشار از آنتی اکسیدان و کلسیم هستند که می‌توانند کلسیم مورد نیاز روزانه را تأمین کنند.

تحقیقات همچنین نشان داده است که میزان زنده ماندن زنان مصرف کننده کلم و سبزیجات دیگر نسبت به سایر زنانی که این سبزیجات را مصرف نمی‌کنند؛ پس از ابتلا به سرطان سینه بیشتر است.

منبع : salamatnews.com

YOUSEF بازدید : 66 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

از بین بردن جوش‌های سر سیاه و سر سفید برای خیلی از ما تبدیل به یک دغدغه دائمی شده است. شاید بارها سراغ محصولات آرایشی و بهداشتی رفته باشیم و با پوستی ملتهب‌تر از سابق داروهای گرن‌قیمت‌مان را دور ریخته‌ایم. یا مدتی شاهد تاثیر خوب آنها بوده‌ایم ولی تاثیر این مواد به سرعت از بین رفته است.

اگر از این درمان‌های گران و پرعارضه خسته شده‌اید، شاید مواد طبیعی در خانه پیدا کنیم که ما را برای همیشه از شر این جوش‌ها خلاص می‌کنند. این مواد گران نیستند و کمترین فایده آن‌ها این است که ضرر ندارند. قبل از این کار یک تصمیم قاطع بگیرید که تغییر مثبتی در تغذیه‌تان بدهید، بیشتر آب بنوشید و خوب بخوابید.

صورت‌تان را ترجیحا ۲ بار در روز با یک پاک کننده ملایم بشورید، اما مالش ندهید زیرا این جوشها با مالش بدتر می‌شوند. شما با نوشیدن مقدار زیادی آب در یک روز می‌توانید سلامتی و ظاهرتان را بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید که یک رژیم غذایی سالم برای ساختن پوستی سالم و با طراوت بسیار مهم است.

اگر بدانید استرس چقدر روی پوست شما تاثیر دارد، حتما از تنش‌های زندگی‌تان کم می‌کنید. بیشتر جوش‌ها منشا روانی دارند و استرس عاملی است که به شدت پوست را مستعد جوش زدن می‌کند.

حال چند مواد غذایی را معرفی میکنیم که تاثیر فوق العاده ای در از بین بردن جوش ها دارد:

1-ماسک شیر و نمک:

۴ قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری نمک را در ظرفی ریخته و تا حل شدن دانه‌های نمک آن را هم بزنید. مقدار کمی از این مخلوط را با ماساژ نرمی بر روی سطح پوست بمالید و بگذارید روی صورت‌تان خشک شود. این کار را هر روز انجام دهید. نتیجه این کار ساده را خیلی زود روی پوست صاف و درخشان‌تان خواهید دید.

2-ماسک ماست:

۳ قاشق غذاخوری ماست کم‌چرب و۲ قاشق غذاخوری بلغور جو را کاملا با هم مخلوط کنید. یک قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را هم به آنها اضافه کرده و دوباره با هم مخلوط کنید. این ماسک‌ را روی جوش‌ها بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و بعد با آب سرد صورت‌تان را بشورید.

3-گوجه فرنگی:

گوجه فرنگی خواص فوق‌العاده‌ای برای از بین بردن جوش‌ها را دارد. یک گو‌جه‌فرنگی را با پوست رنده کنید و به پوست‌تان بمالید و بگذارید تا صبح روی پوست‌تان بماند.

4-ماسک بادام:

ماسک بادام یا بلغور جو راه مناسبی برای از بین بردن جوش است. پودر بادام یا بلغور جو را با مقدار کافی گلاب مخلوط کنید تا به شکل خمیری در بیاید. آن را با انگشت ابتدا بر روی جوش‌ها و سپس به کل صورت بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه آن را بشورید. بهتر است از این ماسک به طور مرتب استفاده کنید.

منبع:rangirangi.com

YOUSEF بازدید : 65 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

مشکل اصلی زبان آموزان این است که حافظه کوتاه مدت ضعیفی دارند آن هم به این سادگی که سعی می کنند جمله ای که شنیده اند را ضبط و تجزیه و تحلیل کنند. اما جمله دیگری اضافه می شود و همین باعث می شود نتوانند مفهوم را درک کنند اما نگران نباشند زیرا برای تقویت حافظه کوتاه مدت تان می توانید از این تمرین ها استفاده کنید.

تمرین اول

50 واژه را به صورت تصادفی انتخاب کنید و آنها را با صدای خودتان ضبط کنید.

حالا یکبار به فایل صوتی گوش دهید و هرچه به یاد آوردید را یاد داشت کنید.

تمرین دوم

یک فایل صوتی مناسب با سطح زبان خودتان را انتخاب کنید و به آن گوش دهید، سپس هر 10 ثانیه فایل صوتی را متوقف کنید و هر چه را بخاطر آوردید را باز گو کنید.

تمرین سوم

این بار باید گروهی تمرین کرده و یک موضوع مشخص را انتخاب کنید و در جمع درباره آن صحبت کنید.

حالا سعی کنید نخستین سوالی که مطرح شده و آخرین واژه سوال دوم را به خاطر بیاورید یا حتی دیکته سوال سوم با چه کلمه ای شروع می شود

این روش به شما کمک می کند تا حین صحبت کردن نسبت به جملات و کلمات هوشیار باشید.

منبع:Magazin.ir

YOUSEF بازدید : 46 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:

ابتدا بر روی دکمه‌ی Start کلیک کنید.

سپس عبارت زیر را در قسمت جستجو وارد کرده و Enter بزنید:

perfmon /report

خواهید دید که پنجره‌ی Resource And Performance Monitor باز شده و اسکن سیستم آغاز می‌شود. عملیات گزارش‌گیری حدود 1 دقیقه طول می‌کشد.

منبع: ترفندستان

YOUSEF بازدید : 41 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

آیا میدانید مواد غذایی وجود دارد که میتواند به برنزه شدن پوست شما کمک کند.

شاید برایتان شگفت آور باشد که بدانید ویتامین C برنزه شدن پوست را به تأخیر می‌اندازد؛ افرادی که مرکباتی مثل پرتقال و لیموترش زیادی مصرف می‌کنند باید بدانند که طلایی شدن پوستتان به این زودی‌ها تحقق نخواهد یافت؛ برای همین توصیه می‌کنیم اگر قصد برنزه شدن دارید مصرف مرکبات، جعفری، شاهی و مواد غذایی سرشار از ویتامین C را محدودتر کنید.

برای این که پوستتان راحت‌تر برنزه و طلایی شود مواد غذایی سرشار از ویتامین A را در اولویت برنامه‌ غذایی‌تان قرار دهید؛ در بین میوه‌ها انبه رکورددار ویتامین A است؛ علاوه بر انبه، هلو، طالبی و انواع ماهی‌ها نیز به شما کمک خواهد کرد تا زودتر به هدفتان برسید؛ اگر می‌خواهید زودتر برنزه شوید تغییراتی در عادت‌های غذایی‌تان بدهید و مواد غذایی زیر را دریابید.

 

هویج

هویج سرشار از ویتامین A است و همان‌طور که می‌دانید قوه بینایی را نیز تقویت می‌کند؛ چه آفتاب بگیرید چه نگیرید کاروتن موجود در هویج می‌تواند روند تیره شدن پوست را فعال‌تر سازد.

روغن زیتون

روغن زیتون علاوه بر تسریع بخشیدن به روند طلایی شدن پوست می‌تواند باعث احیا و شادابی پوست شود.

تخم مرغ

زرده‌ تخم مرغ حاوی میزان زیادی ویتامین A است؛ همان‌طور که گفتیم این ویتامین به روند برنزه شدن پوست کمک زیادی می‌کند؛ تخم مرغ سرشار از املاح معدنی است و باعث جوانی و احیای سلول‌های پوستی می‌شود.

لبنیات

لبنیات و به خصوص پنیر سفید شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌سازد زیرا حاوی ویتامین A است. پس از خواص آن بهره‌مند شوید.

کباب‌ها

زمانی که می‌خواهید کباب درست کنید با مقدار کمی روغن زیتون، سبزیجات معطر، چند قطره سرکه بالزامیک و مقداری سس سویا گوشتتان را طعم دار کنید. سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای، کدو و گوجه‌فرنگی را با اندکی روغن سبزیجات معطر سرخ کرده و کنار کباب‌هایتان سرو کنید.

 

منبع:ghatreh.com

YOUSEF بازدید : 28 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

۱ . کنجکاوی را دنبال کنید: من هیچ استعداد خاصی ندارم. فقط عاشق کنجکاوی هستم” چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید؟ من کنجکاو هستم، مثلا برای پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد. به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام. شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید؟ پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

2. پشتکار گرانبها است: من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی می گذارم” تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند. پس مانند تمبر پستی باشید و مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید. با پشتکار می توانید بهتر به مقصد برسید.

3. تمرکز بر حال: مردی که بتواند در حالی که دختر زیبایی را می بوسد با ایمنی رانندگی کند، به بوسه اهمیتی را که سزاوار آن هست نمی دهد” پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر ۲ اسب سوار شوی. من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز. یاد بگیرید که در حال باشید و تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام می دهید. انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است.

4. تخیل قدرتمند است: تخیل همه چیز است. می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود. تخیــل به مراتب از دانش مهم تر است” آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می کنید؟ تخیل پیش‌درآمد تمام داشته‌های شما در آینده است. نشانه واقعی هوش دانش نیست، تخیل است. آیا شما هر روز ماهیچه های تخیل تان را تمرین می دهید؟ اجازه ندهید چیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سکون دربیایند.

5. اشتباه کردن :کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمی گیرد” هرگز از اشتباه کردن نترسید چون اشتباه شکست نیست. اشتباهات شما را بهتر، زیرک تر و سریع تر می کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید. قدرتی که منجر به اشتباه می شود را کشف کنید. من این را قبل گفته ام، و اکنون هم می گویم، اگر می خواهید به موفقیت برسید اشتباهاتی که مرتکب می شوید را ۳ برابر کنید.

6. زندگی در لحظه: من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم، خودش بزودی خواهد آمد” تنها راه درست آینده شما این است که در همین لحظه باشید. شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض کنید. بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است که شما تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص دهید. این تنها زمانی است که اهمیت دارد، این تنها زمانی است که وجود دارد.

7. خلق ارزش: سعی نکنید موفق شوید، بلکه سعی کنید با ارزش شوید” وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید بلکه وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید. اگر شما با ارزش باشید، موفقیت را جذب می کنید. استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید. بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد. تلاش کنید تا با ارزش شوید و موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد.

8. انتظار نتایج متفاوت نداشته باشید: دیوانگی یعنی انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن” شما نمی توانید کاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید، به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه کار یکسانی (کارهای روزمره) را انجام دهید و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید. برای اینکه زندگی تان تغییر کند، باید خودتان را تا سر حد تغییر افکار و اعمالتان متفاوت کنید، که متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد کرد.

9. دانش از تجربه می آید: اطلاعات به معنای دانش نیست. تنها منبع دانش تجربه است” دانش از تجربه می آید. شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد. شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید. تکلیف چیست؟ دنبال کسب تجربه باشید! وقت خودتان را صرف یاد گرفتن اطلاعات اضافی نکنید. دست بکار شوید و دنبال کسب تجربه باشید.

10. اول قوانین را یاد بگیرید بعد بهتر بازی کنید: اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر کس دیگر بهتر بازی خواهید کرد” دو گام هست که شما باید انجام بدهید: اولین گام اینکه شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید، این یک امر حیاتی است. گام دوم هم اینکه شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید. اگر شما بتوانید این دو گام را حساب شده انجام دهید موفقیت از آن شماست.

YOUSEF بازدید : 18 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

سردردهای منظم- حتی اگر خفیف باشند- زندگی روزمره انسان را مختل می کنند. هر چند راهی برای پیشگیری کامل از سردرد وجود ندارد اما با به کار بستن توصیه های زیر می توانید از شدت آن بکاهید:

 

 

1- غذاهای محرک را حذف کنید: یکی از عوامل شایع سردرد، رژیم غذایی نامناسب است. اولین و شاید بتوان گفت مهم ترین گامی که شما می توانید بردارید این است که غذاهای محرک نامناسب را حذف کنید. این غذاها شامل خوراکی هایی می شود که حاوی مقدار زیادی مواد نگهدارنده و موادشیمیایی هستند، به خصوص فست فودها. به مدت چند هفته موادی مثل شکلات، کافئین، گوشت های نمک سود شده، مغزها و بستنی را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

2- مراقب کمبود آب بدن خود باشید: یکی دیگر از عوامل شایع سردرد، کمبود آب بدن است. مطالعات نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها دچار کمبود آب بدن هستند ولی این موضوع را نمی دانند! توصیه می شود روزی حداقل 8 لیوان آب بخورید و در تابستان که تعریق بدن شما زیاد است این میزان را بیشتر کنید.

3- استرس خود را کم کنید: سردردهای ناشی از استرس عوامل مختلفی دارد، مثل تغییر شغل، اسباب کشی به محل جدید، قهر کردن با دوستان و یا مرگ عزیزان. شما باید تکنیک های کاهش استرس را یاد بگیرید. اگر زندگی پرمشغله ای دارید دست به برنامه ریزی بزنید و خود را برای پیشامدهای مختلف آماده کنید. هر از گاهی به خودتان استراحت بدهید. حتی یکی دو روز استراحت هم می تواند بسیار مفید باشد. اگر استرس زیادی احساس می کنید با پزشک خودتان مشورت نمائید.

4- به طور منظم بخوابید: خواب نامنظم می تواند به سردرد منجر شود. اعتدال را رعایت کنید. کارشناسان توصیه می کنند هر شب 6 تا 8 ساعت بخوابید تا بدن شما بتواند به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهد. در ضمن بهتر است بین ساعت 10 شب تا 3 صبح بخوابید. در این فاصله زمانی متابولیسم خواب آسان تر صورت می گیرد.

5- ورزش منظم را از یاد نبرید: با ورزش کافی احساس بهتری به شما دست می دهد. در اثر انجام تمرینات ورزشی ماده ای در بدن تولید می شود که درد را از بین می برد و در ضمن شما در طول روز انرژی بیشتری خواهید داشت. هنگام برنامه ریزی، توانایی بدن خود را در نظر بگیرید. افراط در انجام تمرینات ورزشی استرس و در نتیجه سردرد شما را تشدید می کند.

6- وضعیت سردرد خود را چک کنید: اگر فعالیت های روزانه و زمان سردردهای خود را بر روی کاغذ بیاورید بهتر می توانید علت مشکل خود را پیدا کنید. ساعاتی از روز را که دچار سردرد می شوید بنویسید و به این سؤال ها نیز پاسخ دهید:

1- امروز چه غذاهایی خورده ام؟

2- امروز از چه نوشیدنی هایی استفاده کرده ام؟

3- آیا خواب کافی داشته ام؟

4- امروز چه فعالیت هایی انجام داده ام؟

اگر علاوه بر استفاده از راه کار های طبیعی سردرد شما همچنان ادامه داشت حتما به پزشک مراجه کنید.گاهی سردرد نشانه ی یک بیماری جدی تر است(البته به ندرت).اما استفاده از راه کار های بالا به احتمال قوی سردرد شما را ساکت خواهد کرد.

منبع:tici.info

YOUSEF بازدید : 70 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

6 ماه از معرفی Google Glass گذشته و به نظر می رسد که غول جستجو هنوز کار سختی در یافتن راهکارهای عملی لازم برای نهایی کردن محصول و عرضه آن به مصرف کننده دارد. بابک پرویز، ریس پروژه گوگل گلس (راست) در مصاحبه ای که امروز منتشر شد گفته که تیم سازنده محصول هنوز در حال تجربه ایده های جدید است و توسعه نرم افزار و سخت افزار همچنان ادامه دارد.

آقای پرویز می گوید: «ما به طور مدام ایده های جدیدی را در رابطه با طرز استفاده از این پلتفرم بررسی می کنیم. همچنین تلاش می کنیم تا پلتفرم قوی تری را آماده کنیم. این شامل قوی تر کردن نرم افزار و سخت افزار می شود تا بتوانیم در اوایل 2013 دستگاه را به توسعه دهندگان ارائه کنیم.»

گوگل ابتدا در کنفرانس Google I/O عینک هوشمند خود با فریم تیتانیوم را معرفی کرد. در آن زمان، این دستگاه پوشیدنی قابلیت های ویدیویی و صوتی را در کنار قطب نما و شتاب سنج داخلی داشت و با حرکات سر کنترل می شد. آقای پرویز در این مصاحبه اشاراتی به تلاش های گوگل از آن زمان به بعد کرده.

او می گوید که دستگاه هم اکنون یک تاچ پد برای تغییر تنظیمات دارد و گوگل مشغول کار بر روی دستورات صوتی هم هست. تیم آقای پرویز همچنین مشغول اضافه کردن قابلیت "تماس تلفنی" به این عینک هوشمند است و در کنار آن، تلاش دارد طول عمر باتری را به یک روز کامل افزایش دهد.

در حال حاضر گوگل هیچ برنامه ای برای نمایش تبلیغات بر روی دستگاه ندارد و مشخص نیست که گوگل گلس چه اپلیکیشن های اولیه ای را خواهد داشت یا کاربردهای دقیق آن چیست. آقای پرویز می گوید: «این یک محصول پیچیده است. یک لپ تاپ یا تلفن هوشمند نیست، بلکه یک پلتفرم کاملاً جدید است. بنابراین چگونگی کار با آن و کاربردهایی که مردم می خواهند داشته باشد هم در یک قلمروی کاملاً جدید قرار دارد. اما ما امیدواریم که وقتی آن را به دست توسعه دهندگان می رسانیم، آنها هم بفهمند که چقدر این پلتفرم جدید قوی است.»

قای پرویز درباره "واقعیت افزوده" نیز می گوید: «برای گوگل گلس هدف اولویت داری نیست، ولی فکر می کنم در آینده آن هم به محصول اضافه خواهد شد. بنابراین وقتی به نسل های بعدی این محصول فکر کنیم، واقعیت افزوده هم می تواند ویژگی جذابی باشد.»

به احتمال فراوان گوگل گلس در سال 2014 آماده ارائه به مصرف کننده نهایی خواهد شد ولی در اوایل 2013 گروهی از توسعه دهندگان شانس خرید نسخه آزمایشی با قیمت 1500 دلار را خواهند داشت.

منبع:narenji.ir

YOUSEF بازدید : 35 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

به زندگی ات قانع باش تا آنچه داری برایت شیرین باشد.

بسیاری، تنها خوشبختی دیگران را می بینند و خوشبختی خودشان، به چشمشان نمی آید.

اگر از درون زندگی دیگران باخبر می شدی، شاید زندگی خودت را عالی می دانستی.

به یاد داشته باشید که ریسمان محکم،بهتر از صد نخ است.

از عاقبت انسان های بد بیشتر پند بگیرد، عاقبت خوبان که بد نمی شود.

اگر خیری که داری به دیگران نرسد،کم کم از دست خودت هم میرود.

بعضی ها اثبات خود را در انکار دیگران می پندارند که سخت در اشتباهند.

اگر با دلت صادق باشی، عذاب کمتری تحمل می کنی و دیرتر پیر خواهی شد.

هرجا که هستی، دنیا را آنجا بدان و لذت ببر.

آنکه عقل دارد، پول پدر کم به کارش می آید و آنکه عقل ندارد، نمی تواند پول پدر نگه دارد.

اگر پول وفا داشت، پولدارهای سابق نداشتیم.

YOUSEF بازدید : 33 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

ورزش، حرکات هماهنگ عضلانى است که موجب سلامت و تقويت اعضاى بدن مى گردد. البته بايد در امر ورزش رعايت گروه سنّى، نوع فعّاليت افراد، تناسب نوع ورزش و کار، مقدار و هدف آن و دهها مؤلّفه ديگر را، مدّنظر گرفت.[1] در دنياى ماشينى امروز که تحرّک و فعّاليت کافى اندامهاى بدن کاهش يافته است؛ نياز به ورزش و نرمش، بيشتر احساس مى شود؛ تا عضلات به کار انداخته شوند و توانايى خود را در طول عمر حفظ کنند. اما ورزش زمانى تأثيرات عميق در انسان خواهد داشت؛ که در آنِ واحد، تأثيرات روحى نيز ايجاد کند؛ به عبارتى، هم جسم را قوى کند و هم عقل را. در واقع، ورزش پيکار با سستى و پستى است و ورزشکار ورزيده، کسى است که صاحب قواى بدنى و سجاياى اخلاقى باشد. حال پاره اى از اثرات ورزش بر جسم و روح را بيان خواهيم کرد تا با توجّه به اين فوايد، با انجام ورزش هاى مناسب، خود را از نظر جسمى و روحى قوى سازيم.

منبع:al-shia.org

YOUSEF بازدید : 35 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

دارچین، یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین ادویه‌هاست که بیشتر از پوست آن استفاده می‌شود. اگرچه روغن دارچین نیز خواص بی‌‌شماری دارد، ولی چون اغلب افراد به آن حساسیت دارند، ترجیح می‌دهند، از خود دارچین استفاده کنند. دارچین بومی مناطق استوایی آسیا، به خصوص سری‌لانکا و هند سرچشمه گرفته است؛ اما در حال حاضر در تمام مناطق گرمسیری جهان رشد می‌کند. به دلیل خواص درمانی، این گیاه در بسیاری از طب‌های سنتی، به خصوص هند، موقعیت برجسته‌ای پیداکرده است.

به طور سنتی، با توجه به خواص دارویی دارچین در بسیاری از فرهنگ‌ها از آن برای درمان بیماری‌هایی همچون اسهال، ورم مفاصل، گرفتگی قاعدگی، عفونت قارچی، سرماخوردگی، آنفلوآنزا و مشکلات گوارشی استفاده می‌شود. در حال حاضر نیز در سراسر دنیا از آن برای درمان مشکلات قلبی و تنفسی و عفونت‌های پوستی استفاده می‌گردد. از جمله خواص دارچین می‌توان ضدقارچ، ضدباکتری، ضدمیکروب و ضدلخته شدن خون اشاره کرد. دارچین سرشار از مواد معدنی ضروری مانند منگنز، آهن، کلسیم و غنی از فیبر است.

خواص دارچین:

1-فعال کننده مغز2-تصفیه خون3-گردش خون4-از بین برنده درد5-ضد دیابیت6-ضد عفونت7-متوقف کننده خونریزی8-حفاظت در برابر بیماری های قلبی9-جلوگیری از سرطان روده بزرگ10-خوشبو کننده دهان11-تهیه عطر12-کمک به هضم غذا13-درمان آنفلوآنزا.گلو درد.سرماخوردگی.

 

YOUSEF بازدید : 40 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

اینجا 5 نکته از دکتر صادقی ذکر شده که برای جلوگیری از ریزش مو خیلی سودمند میباشد:

۱- سعی کنید در برنامه غذایی خود از سبزی‌ها و میوه‌های تازه به مقدار زیاد استفاده کنید. به این منظور خوردن سبزی‌هایی چون کرفس، جعفری، کاهو و اسفناج بیشتر توصیه می‌شود. گفتنی است اسفناج علاوه بر خاصیت تقویت‌کنندگی رنگدانه‌های مو، یک منبع غنی از آهن است که باعث تقویت استخوان‌ها، ناخن‌ها و موها می‌شود. اسفناج به تنهایی در بدن جذب پایینی دارد و باید برای اثرگذاری بیشتر همراه با آبلیمو و یا ماست مصرف شود.

۲- پس از حمام کردن اگر موهای شما خشک و پرحجم می‌شود به جای ژل که باعث خفه شدن مو می‌شود از روغن‌های مفید و سالم گیاهی استفاده کنید. به علاوه به خاطر داشته باشید که هیچ روغنی نباید بیش از ۳ ساعت روی سر بماند و پس از آن باید به خوبی شسته شود.

۳- حنا برای مو، گیاه مفیدی است اما تاثیر خود حنا با شامپوهای آن به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. اگر رنگ حنا به‌ نظرتان ناخوشایند است می‌توانید از گیاهان بی‌رنگ‌کننده استفاده کنید.

۴- سبوس برنج نیز گیاه بسیار مفیدی است که می‌توان از دم‌کرده آن به جای چای برای تقویت موها استفاده کرد.

۵- از تماس گرد و خاک و دود زیاد به موها خودداری کنید که دشمن مو هستند. در پایان نیز توصیه می‌شود در حد امکان به جای شانه پلاستیکی از شانه چوبی استفاده کنید. همچنین تا حد امکان از سشوار استفاده نکنید و درصورت ضرورت، حرارت آن بسیار کم باشد.به علاوه از شانه‌کردن موها در حمام بپرهیزید.


منبع:وب سایت دکتر صادقی

YOUSEF بازدید : 46 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

مدت زیادی از انتشار سرویس جدید وب‌میل مایكروسافت یعنی Outlook.com نمی‌گذرد. شاید باور‌كردن آن كمی سخت باشد، ولی سرویسی كاملا مناسب است. درواقع آنقدر مناسب كه می‌تواند در یك رقابت با جی‌میل سنجیده شود. جی‌میل مدت‌هاست طرفداران زیادی دارد و به‌عنوان یك سرویس قابل اعتماد و همه‌كاره ایمیل به‌حساب می‌آید. از طرفی اوت‌لوك باید نشان دهد همان سرویس گذشته نیست كه فقط یك روكش جدید به تن كرده، بلكه می‌تواند به كاربران، ابزاری بدهد تا سریع، موثر و امن كارهایشان را انجام دهند.

قبل از آن‌كه آنها را مقایسه كنیم، به‌یاد داشته باشید Outlook.com قصد ندارد جای اوت‌لوك ویندوز را بگیرد. گرچه همانند جی‌میل می‌توانید از آن برای مدیریت چند حساب ایمیل استفاده كنید، ولی نمی‌تواند فایل‌های PST اوت‌لوك را در خود نشان دهد.

واسط درست است كه از روی جلد یك كتاب نمی‌توان درباره محتوای آن قضاوت كرد، ولی جی‌میل تقریبا بدشكل‌ترین سرویس ایمیل در جهان است. هركسی كه برای اولین بار با آن كار كند ممكن است به‌ دلیل طرح‌بندی به هم‌ ریخته، نوار كناری گیج‌كننده و طراحی‌ای كه بشدت روی متن استوار است، آن را كنار بگذارد. پیدا‌كردن مسیری كه می‌خواهید در جی‌میل بروید، كار چندان سختی نیست، ولی درعین‌حال موردپسند هم نیست.

در طرف دیگر Outlook.com كه از فونت‌های بزرگ‌تر برای ترسیم بخش‌های نوار كناری و سرنوشته‌های پیام‌ها استفاده كرده است، به‌نظر جذاب‌تر می‌رسد. می‌توانید بسرعت بین یك دوجین طرح‌های رنگین یكی را انتخاب و شكل آن را عوض كنید.حتی تبلیغات اوت‌لوك آنلاین هم باوجود تصاویر كوچك كه درزمان ورود ماوس به محدوده آنها ظاهر می‌شود، زیباست و توجه شما را به خود جلب می‌كند. جی‌میل كماكان به استفاده از تبلیغات متنی بدون پس‌زمینه مناسب برای جدا‌كردن آنها از محتوای جعبه دریافت، ادامه می‌دهد.

از لحاظ بهره‌وری نیز Outlook.com توانسته است با عملیات تك‌كلیكی مانند حذف‌ پیغام‌ها و همچنین علامت‌زدن آنها به‌عنوان خوانده نشده، گوی سبقت را از جی‌میل (كه برای انجام این كارها به دو یا سه كلیك نیاز دارد) برباید.جستجو اگر می‌خواهید ایمیل‌های قدیمی یا غیرضروری را پاك كنید، در صورتی كه صدها پیغام در جعبه دریافت شما باشد یك كار سخت را پیش رو خواهید داشت. چگونه می‌خواهید در این حجم ایمیل‌ها به یك ایمیل خاص دسترسی پیدا كنید؟ مشخصا با یك موتور جستجو.

وب‌سایت اوت‌لوك اصول این كار را بخوبی پوشش می‌دهد. شما می‌توانید یك كلمه كلیدی را در فیلد جستجو تایپ كنید یا با استفاده از گزینه جستجوی پیشرفته، ارسال‌كننده، موضوع، فولدرها، تاریخ و... را نیز به جستجوی خود اضافه كنید و در كمترین زمان، جواب بگیرید.البته همه ما از محصول گوگل انتظار داریم در این زمینه پیروز مطلق باشد.

شما پارامترهای جستجوی پویا در اختیار خواهید داشت كه در زمان تایپ در فیلد جستجو ظاهر می‌شود. می‌توانید بارها جستجوی خود را تصحیح و عملگرایی‌هایی نظیر پیوست‌ها، برچسب‌ها و حتی حیطه‌های گوگل پلاس را به بخش‌‌ها اضافه كنید. بهتر از همه این‌كه جی‌میل به شما اجازه می‌دهد هر جستجویی را در یك فیلتر قرار دهید كه استفاده از آن را در آینده ساده‌تر می‌كند.

سازماندهی ایمیل استفاده از جعبه دریافت‌ها به‌عنوان یك كمد، چندان غیرعادی نیست؛ یك وسیله ذخیره‌سازی برای ذخیره پیغام‌های مهم همكاران، مشتریان و دیگر افراد است. ولی جی‌میل و Outlook.com رویكردهای متفاوتی را برای سازماندهی این پیغام‌ها درپیش گرفتند.

سایت Outlook.com به یك سامانه سنتی فولدرها تكیه كرده كه به كاربر اجازه می‌دهد به تعداد دلخواه خود فولدر ایجاد كرده و آنها را به‌وسیله «كشیدن و رهاكردن» (Drag & Drop) به‌صورت سلسله‌مراتبی مرتب كند. به این ترتیب می‌توانید ایمیل‌های خود را درون این فولدرها قرار دهید. همچنین اوت‌لوك این امكان را می‌دهد تا پیغام‌های خود را دسته‌بندی و از آن برای بازبینی‌های سریع و فیلتر‌كردن فهرست پیغام‌ها استفاده كنید.

جی‌میل مدت زیادی است كه سیستم برچسب‌گذاری و فیلتر‌كردن فولدرهای خود را حفظ كرده است. این سیستم اگرچه فواید خود را دارد، ولی برخی كاربران در مواجهه با آن دچار مشكل می‌شوند. تنظیم آن كمی سخت است ولی قابلیت‌های بی‌نظیر جستجوی جی‌میل عبور از هر مانعی را ممكن می‌كند.باوجود اختلافاتی كه این دو رویكرد با هم دارند، ولی هردو بسیار موثر عمل می‌كنند. بنابراین نمی‌توان به‌طور قطع گفت كدام‌یك بهتر است. پاسخ آن به استفاده كاربر و چگونگی تمایل آن به سازماندهی ایمیل‌ها بستگی دارد.

كنترل و ذخیره‌سازی پیوست‌ها هنگامی‌كه پیغامی حاوی یك فایل ورد (Word) یا پاورپوینت دریافت می‌كنید، با وجود امكانی كه جی‌میل و اوت‌لوك فراهم آورده‌اند، باز‌كردن آن پیوست یك كار بسیار ساده شده است.به‌عنوان مثال برای یك فایل ورد، اوت‌لوك آیكون آشنای ورد را در بالای متن ایمیل نشان می‌دهد. یك كلیك كافی است تا آن سند با فرمت اصلی خود دانلود شود. البته شما این گزینه را هم خواهید داشت كه آن را به‌صورت یك فایل زیپ دریافت كرده یا با كلیك روی «مشاهده آنلاین» آن سند را در برنامه ورد تحت وب مایكروسافت ببینید و براحتی از طریق مرورگر ویرایش كنید.

جی‌میل عملی مشابه را با گزینه‌های «مشاهده» و «دانلود» انجام می‌دهد كه كاربر را به گوگل داكز می‌فرستد. در مورد اندازه فایل‌های پیوست، جی‌میل با یكپارچه‌سازی كه بتازگی با گوگل‌درایو انجام داده، امكان ارسال فایل‌هایی با حجم ده گیگابایت را نیز فراهم كرده است، در حالی كه در Outlook.com می‌توانید فایلی با حجم حداكثر صد مگابایت و درصورت ایجاد یك لینك به حساب اسكای‌درایو، تا ۳۰۰ مگابایت ارسال كنید. جی‌میل فقط ده گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد كه در آن‌سوی میدان، مایكروسافت یك جعبه دریافت بدون محدودیت ارائه كرده است.

پیروز میدان در رویارویی‌های كلاسیك مانند مك در مقابل PC، نمی‌توان به‌طور صریح گفت كدام‌یك پیروز شده‌اند؛ در نهایت انتخاب شما به قابلیت‌ و توانایی‌هایی كه بیشتر اهمیت می‌دهید بستگی دارد.جی‌میل و Outlook.com امكان مدیریت كارها و فعالیت‌های شخصی‌تان را با انجام ساده امور، تركیب حساب‌های مختلف و ارتباط آنها با فولدرهایشان به شما می‌دهند. ولی مهم است به‌یاد داشته باشید كه به‌ علت پشتیبانی نكردن Outlook.com از IMAP، كار‌كردن با حساب‌های سازمانی كمی مشكل خواهد بود.

بسیاری جی‌میل را انتخاب می‌كنند ولی Outlook.com هم به‌خاطر ارائه یك تجربه كاربری جذاب و چشم‌نوازتر می‌تواند به‌عنوان جایگزینی شایسته به‌حساب بیاید. شاید كسی بپرسد آیا با سرویس جدید مایكروسافت، كارها انجام می‌شود؟ پاسخ این است، به‌طور قطع؛ بویژه اگر فضای زیادی برای ذخیره‌سازی ایمیل‌ها احتیاج داشته باشید.

از طرفی Outlook.com می‌تواند برای كسب‌وكارهای كوچك‌تر كه به پشتیبانی IMAP احتیاج داشته و تخصص كافی برای كار با Exchange ActiveSync را ندارند مشكلاتی ایجاد كند. درحالی كه جی‌میل با كمك افزونه‌هایی نظیر «Boomerang for Gmail» و «SmartrInbox for Gmail» می‌تواند جعبه دریافت شما را به محل‌های جدید بفرستد. درحال حاضر Outlook.com افزونه‌ای ندارد و به‌همین علت جای تعجب نیست كه Outlook رومیزی قابلیت‌های بیشتر و قوی‌تری را نسبت به Outlook.com ارائه می‌كند.

منبع:parsnaz.ir

YOUSEF بازدید : 48 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

ما نگوییم بد و میل به ناحـق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است

کار بد مصلحت آن اسـت که مطلق نکنیم

رقم مغلطه بر دفتـر دانـش نزنیم

سر حق بر ورق شـعبده ملحق نکنیم

شاه اگر جرعه رندان نه به حرمت نوشد

التفاتـش به می صـاف مروق نکنیم

خوش برانیم جهان در نظر راهروان

فکر اسـب سیه و زین مغرق نکنیم

آسمان کشـتی ارباب هنر می‌شکند

تکیه آن به که بر این بحر معلق نکنیم

گر بدی گفت حسـودی و رفیقی رنجید

گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

حافظ ار خصـم خطا گفت نگیریم بر او

ور به حق گفت جدل با سخن حق نکنیم.


منبع:azadtitan.blogsky.com

YOUSEF بازدید : 33 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

 

مواد لازم :

آرد= ۱۵۰ گرم

شكر =۱۵۰ گرم

كره =۱۵۰ گرم

تخم مرغ= 4 عدد

وانيل= 4/1 قاشق مرباخوري

شكر =200 گرم (براي كارامل)

نمك= به مقدار لازم

سيب= 1 كيلو گرم

آب سرد =6 قاشق سوپخوري( براي كارامل)

طرز تهیه : شكر را با 6 قاشق آب سرد در قابلمه بريزيد روي آتش بگذاريد تا كارامل شود پس از كارامل شدن بلافاصله از آتش برداريد در قالب بريزيد و قالب را دور بگردانيد تا تمام كف قالب از كارامل پوشيده شود . سيبها را بشوئيد ، پوست بكنيد و هر سيب را به 8 قسمت كنيد . دانه و قسمت سفت وسط آن را بگيريد و پره هاي سيب را كه بشكل پره هاي پرتقال در آمده در قالب روي كارامل بطور فشرده كنار هم بچينيد . فر را با حرارت 205 درجه سانتيگراد روشن كنيد . تخم مرغ ، شكر ، وانيل و نمك را در كاسه اي بريزيد و با تخم مرغ زني برقي بزنيد تا سفيد و غليظ شود . حال تخم مرغ زني برقي را كنار بگذاريد و آرد را روي مايه الك كنيد و با كمك قاشق چوبي يا لاستيكي با روش از پائين به بالا بدون دادن گردش دوراني مايه را به آرامي هم بزنيد تا كاملاٌ آرد مخلوط شود آنگاه با همين روش كره را كه قبلاٌ آب كرده ايد در مايه بريزيد وقتي همه مواد با هم مخلوط شد مايه را در قالب روي سيبها بريزيد و قالب را روي طبقه وسط فر 400 درجه فارنهايت به مدت 30 دقيقه بگذاريد تا بپزد در اين مدت در فر را اصلاٌ باز نكنيد پس از 30 دقيقه قالب را از فر بيرون بياوريد و يك سيني را روي قالب بگذاريد و برگردانيد سپس قالب را از روي كيك برداريد . اين كيك هم داغ و هم سرد آن بسيار لذيذ است . نكته : اين كيك را مي توان با انواع ميوه ها درست كرد.

YOUSEF بازدید : 67 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

خوردن یک سیب کامل از هر نوع و رنگی که باشه زندگی سالم ما رو تضمین می‌کنه. سیب و مخصوصا پوست سیب منبع غنی از آنتی‌اکسیدان و ویتامین C و ویتامین‌های گروه B و مواد معدنیه. بیشترین تاثیر این میوه روی کبد و در نتیجه پاکسازی خون و خروج سموم از بدنه.

سیب برای بیماری‌های چاقی، میگرن، التهاب مفاصل و مثانه، کم‌خونی، بی‌خوابی، زکام، سنگ صفرا و پیوره یک درمان تضمینی طبیعی محسوب می‌شه.

YOUSEF بازدید : 30 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

سیب زمینی علاوه بر این که یک وعده غذایی خوشمزه وکم هزینه است، کاربردهای غیر خوراکی دیگه‌ای هم داره.

اگه دستاتون با انواع میوه‌ها مثل شاه‌توت رنگی شده، یه سیب‌زمینی پوست کنید و روی پوست‌تون بمالید و بعد از چند دقیقه با آب بشورید.

برای برظرف کردن پف چشمای خواب‌آلودتون یک برش سیب‌زمینی روی پلک بسته‌تون بذارید و بعد از ۱۰ دقیقه صورت‌تون رو بشورید.

به غیر از تورم چشم، سیب‌زمینی خاصیت ضد التهابی داره و همه تورم‌های ناشی از گزیدگی یا ضرب‌دیدگی رو هم از بین می‌بره.

یکی دیگه از خاصیت‌های عجیب سیب‌زمینی رو می‌تونید روی زیورآلات نقره یا ظروف نقره‌ای ببینید. وقتی سیب‌زمینی رو آب‌پز کردید، آب قابلمه رو دور نریزید. بعد از سرد شدن آب، نقره‌ها رو توی قابلمه بندازید و بذارید چند ساعت بمونن. بعد با آب گرم بشوریدشون و مراقب چشماتون باشید که برق نقره‌ها چشم‌تون رو نزنه!

و باز عجایب این ریشه مغذی اینکه، اگه چند تیکه سیب‌زمینی خام توی آب گلدون بندازید، گل‌ها دیرتر پژمرده می‌شن.

YOUSEF بازدید : 32 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در خانه خدا (مسجد) بخواند.لباس پوشید و راهی خانه خدا شد.... در راه به مسجد، مرد زمین خورد و لباسهایش کثیف شد. او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت. مرد لباسهایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خدا شد. در راه به مسجد ودر همان نقطه مجدداً زمین خورد! او دوباره بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت. یک بار دیگر لباسهایشرا عوض کرد و راهی خانه خدا شد. در راه به مسجد، با مردی که چراغ در دست داشت برخورد کرد و نامش را پرسید. مرد پاسخ داد: (( من دیدم شما در راه به مسجد دو بار به زمین افتادید.))، از این رو چراغ آوردم تا بتوانم راهتان را روشن کنم. مرد اول از او بطور فراوان تشکر می کند و هر دو راهشان را به طرف مسجدادامه می دهند. همین که به مسجد رسیدند، مرد اول از مرد چراغ بدستدر خواست می کند تا به مسجد وارد شود و با او نماز بخواند.مرد دوم از رفتن به داخل مسجد خودداری می کند. مرد اول درخواستش را دوبار دیگر تکرار می کند و مجدداً همان جواب را می شنود. مرد اول سوال می کند که چرا او نمی خواهد وارد مسجد شود و نماز بخواند. مرد دوم پاسخ داد: ((من شیطان هستم.)) مرد اول با شنیدن این جواب جا خورد. شیطان در ادامه توضیح می دهد: ((من شما را در راه به مسجد دیدم و این من بودم که باعث زمین خوردن شما شدم.)) وقتی شما به خانه رفتید، خودتان را تمیز کردید و به راهمان به مسجد برگشتید،خدا همه گناهان شما را بخشید. من برای بار دوم باعث زمین خوردن شما شدم و حتی آن هم شما را تشویق به ماندن در خانه نکرد، بلکه بیشتر به راه مسجد برگشتید. به خاطر آن، خدا همه گناهان افراد خانواده ات را بخشید. من ترسیدم که اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردن شما بشوم، آنگاه خدا گناهان افراد دهکده تان را خواهد بخشید. بنا براین، من سالم رسیدن شما را به خانه خدا (مسجد) مطمئن ساختم

YOUSEF بازدید : 48 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

یکی از استفاده های دارویی از زنجبیل برای درمان برونشیت با سرفه است. زنجبیل برای درمان سرفه های خشک موثر است.

بدون شک شما نیز در آشپزخانه‌تان ادویه های مختلفی دارید و از آن‌ها برای خوش طعم کردن غذاها استفاده می‌کنید. هیچ شکی نیست که زنجبیل نیز پای ثابت این ادویه‌ها است. این ادویه علاوه بر این که خوش عطر است و طعم خوبی به غذاها می‌دهد خواص درمانی هم دارد.

در واقع مادربزرگ‌های ما از این ادویه به عنوان داروی طبیعی و بدون خطر برای درمان برخی از بیماری‌ها استفاده می‌کردند.

یکی از استفاده های دارویی از زنجبیل برای درمان برونشیت با سرفه است. زنجبیل برای درمان سرفه های خشک موثر است.

آماده کردن این داروی طبیعی هم کار سختی نیست فقط کافی است زنجبیل تازه، زرده‌ی تخم مرغ و مقداری عسل داشته باشید.

100 گرم زنجبیل تازه را پوست کنده و به خوبی بشویید.

زنجبیل را رنده کنید و آن را داخل یک ظرف شیشه‌ای بریزید.

دو قاشق غذاخوری عسل (شهد عسل نه عسل با موم)، مقداری کره و زرده‌ی یک عدد تخم مرغ را هم به ظرف شیشه‌ای اضافه کنید.

مواد را هم بزنید و روی شعله‌ی ملایم قرار دهید.

 

بگذارید مواد به مدت حدود سه دقیقه روی شعله‌ی ملایم با هم مخلوط شود.

سپس اجازه دهید تا خنک شود. ظرف را در یک مکان خنک قرار دهید و اجازه دهید ده دقیقه بماند.

هر روز سه مرتبه و هر بار یک قاشق غذاخوری از این شربت میل کنید. به این ترتیب که یک قاشق صبح‌ها زمانی که ناشتا هستید، یک قاشق دیگر یک ربع قبل از ناهار و قاشق آخر را یک ربع قبل از شام میل کنید. حواستان باشد میزان موادی که گفته شد بیش از این نباشد.

این شربت را می‌توانید به مدت 24 ساعت نگه داشته و استفاده کنید.

اگر سرماخوردگی و علائم بیماریتان بیش از 48 ساعت بهبود نیافت حتماً به پزشک مراجعه کنید.

YOUSEF بازدید : 536 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

 همیشه ابروها را به سوی بالا شانه کرده و مرتب کنید تا به طورطبیعی به شکلی قوس دار در بیایند. ۲) مراقب شکل ابرو باشید. ابروها باید از بالای مجرای اشکی شروع و در بالاترین نقطه پشت چشم تیز شده و در گوشه بیرونی چشم پایان یابند. بسیاری از خانم ها اشتباه کرده و مو های این قسمت از ابروها را بر می دارند ولی این کار باعث می شود که ابروها اریب شده و شما همیشه به نظر عصبانی و اخمو بیایید. ۳) پوست خود را آماده نمایید. یک تکه پنبه را به تقویت کننده یا منقبض کننده پوست آغشته کرده و به روی ابروها بمالید. ۴) یک مداد را روی خط خارجی ابرو نگه داشته و ببینید در کجا نقطه اوج ابرو واقع می شود . از نقطه کمان ابرو تا انتهای آن ، ابروی شما باید یا صاف و یا کمی قوس دار برداشته شود. البته این قسمت بستگی به سلیقه خود شما دارد. ۵) موچین را با زاویه ۴۵ درجه نگه داشته و سپس موهای زیر خط ابروها را بردارید. ابروها را در جهت رشد موها بیرون بکشید. سعی کنید از فرم طبیعی ابروی خود تبعیت نمایید نه از تمایلات خود زیرا ابروهای شما در فرم طبیعی زیباتر هستند 6)نواحی کم پشت ابرو که خالی به نظر می رسد را با یک مداد تیزشده ابرو پر کنید. مداد را خیلی کم رنگ و سطحی بر روی ابرو بکشید با حرکات سریع روی موهای ابرو حرکت دهید. پودر ابرو ظاهری طبیعی تر به ابروهای شما می دهد. با استفاده از برس ابرو پودرهای روی ابرو را پاک کنید. اگر در کار برداشتن ابرو بی تجربه هستید از ژل های رنگی ابرو نیز می توانید استفاده کنید. روی ابروها را با این ژل با حرکات بالا و پایین بپوشانید. ژلهای اضافی را از روی ابرو پاک کنید و به ابروها شکل دلخواه را بدهید و بگذارید تا خشک شوند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 313
  • بازدید کلی : 10,238