loading...
علمی.سرگرمی.پزشکی.تغذیه.آرایش وزیبایی.مد و فشن.و...
YOUSEF بازدید : 41 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

آیا میدانید مواد غذایی وجود دارد که میتواند به برنزه شدن پوست شما کمک کند.

شاید برایتان شگفت آور باشد که بدانید ویتامین C برنزه شدن پوست را به تأخیر می‌اندازد؛ افرادی که مرکباتی مثل پرتقال و لیموترش زیادی مصرف می‌کنند باید بدانند که طلایی شدن پوستتان به این زودی‌ها تحقق نخواهد یافت؛ برای همین توصیه می‌کنیم اگر قصد برنزه شدن دارید مصرف مرکبات، جعفری، شاهی و مواد غذایی سرشار از ویتامین C را محدودتر کنید.

برای این که پوستتان راحت‌تر برنزه و طلایی شود مواد غذایی سرشار از ویتامین A را در اولویت برنامه‌ غذایی‌تان قرار دهید؛ در بین میوه‌ها انبه رکورددار ویتامین A است؛ علاوه بر انبه، هلو، طالبی و انواع ماهی‌ها نیز به شما کمک خواهد کرد تا زودتر به هدفتان برسید؛ اگر می‌خواهید زودتر برنزه شوید تغییراتی در عادت‌های غذایی‌تان بدهید و مواد غذایی زیر را دریابید.

 

هویج

هویج سرشار از ویتامین A است و همان‌طور که می‌دانید قوه بینایی را نیز تقویت می‌کند؛ چه آفتاب بگیرید چه نگیرید کاروتن موجود در هویج می‌تواند روند تیره شدن پوست را فعال‌تر سازد.

روغن زیتون

روغن زیتون علاوه بر تسریع بخشیدن به روند طلایی شدن پوست می‌تواند باعث احیا و شادابی پوست شود.

تخم مرغ

زرده‌ تخم مرغ حاوی میزان زیادی ویتامین A است؛ همان‌طور که گفتیم این ویتامین به روند برنزه شدن پوست کمک زیادی می‌کند؛ تخم مرغ سرشار از املاح معدنی است و باعث جوانی و احیای سلول‌های پوستی می‌شود.

لبنیات

لبنیات و به خصوص پنیر سفید شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌سازد زیرا حاوی ویتامین A است. پس از خواص آن بهره‌مند شوید.

کباب‌ها

زمانی که می‌خواهید کباب درست کنید با مقدار کمی روغن زیتون، سبزیجات معطر، چند قطره سرکه بالزامیک و مقداری سس سویا گوشتتان را طعم دار کنید. سبزیجاتی مانند فلفل دلمه‌ای، کدو و گوجه‌فرنگی را با اندکی روغن سبزیجات معطر سرخ کرده و کنار کباب‌هایتان سرو کنید.

 

منبع:ghatreh.com

YOUSEF بازدید : 29 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

۱ . کنجکاوی را دنبال کنید: من هیچ استعداد خاصی ندارم. فقط عاشق کنجکاوی هستم” چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید؟ من کنجکاو هستم، مثلا برای پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد. به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام. شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید؟ پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

2. پشتکار گرانبها است: من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی می گذارم” تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند. پس مانند تمبر پستی باشید و مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید. با پشتکار می توانید بهتر به مقصد برسید.

3. تمرکز بر حال: مردی که بتواند در حالی که دختر زیبایی را می بوسد با ایمنی رانندگی کند، به بوسه اهمیتی را که سزاوار آن هست نمی دهد” پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر ۲ اسب سوار شوی. من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز. یاد بگیرید که در حال باشید و تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام می دهید. انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است.

4. تخیل قدرتمند است: تخیل همه چیز است. می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود. تخیــل به مراتب از دانش مهم تر است” آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می کنید؟ تخیل پیش‌درآمد تمام داشته‌های شما در آینده است. نشانه واقعی هوش دانش نیست، تخیل است. آیا شما هر روز ماهیچه های تخیل تان را تمرین می دهید؟ اجازه ندهید چیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سکون دربیایند.

5. اشتباه کردن :کسی که هیچ وقت اشتباه نمی کند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمی گیرد” هرگز از اشتباه کردن نترسید چون اشتباه شکست نیست. اشتباهات شما را بهتر، زیرک تر و سریع تر می کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید. قدرتی که منجر به اشتباه می شود را کشف کنید. من این را قبل گفته ام، و اکنون هم می گویم، اگر می خواهید به موفقیت برسید اشتباهاتی که مرتکب می شوید را ۳ برابر کنید.

6. زندگی در لحظه: من هیچ موقع در مورد آینده فکر نمی کنم، خودش بزودی خواهد آمد” تنها راه درست آینده شما این است که در همین لحظه باشید. شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض کنید. بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است که شما تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص دهید. این تنها زمانی است که اهمیت دارد، این تنها زمانی است که وجود دارد.

7. خلق ارزش: سعی نکنید موفق شوید، بلکه سعی کنید با ارزش شوید” وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید بلکه وقت خود را صرف ایجاد ارزش کنید. اگر شما با ارزش باشید، موفقیت را جذب می کنید. استعدادها و موهبت هایی که دارید را کشف کنید. بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده کنید که برای دیگران مفید باشد. تلاش کنید تا با ارزش شوید و موفقیت شما را تعقیب خواهد کرد.

8. انتظار نتایج متفاوت نداشته باشید: دیوانگی یعنی انجام کاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن” شما نمی توانید کاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته باشید، به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه کار یکسانی (کارهای روزمره) را انجام دهید و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید. برای اینکه زندگی تان تغییر کند، باید خودتان را تا سر حد تغییر افکار و اعمالتان متفاوت کنید، که متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد کرد.

9. دانش از تجربه می آید: اطلاعات به معنای دانش نیست. تنها منبع دانش تجربه است” دانش از تجربه می آید. شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد. شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید. تکلیف چیست؟ دنبال کسب تجربه باشید! وقت خودتان را صرف یاد گرفتن اطلاعات اضافی نکنید. دست بکار شوید و دنبال کسب تجربه باشید.

10. اول قوانین را یاد بگیرید بعد بهتر بازی کنید: اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر کس دیگر بهتر بازی خواهید کرد” دو گام هست که شما باید انجام بدهید: اولین گام اینکه شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید، این یک امر حیاتی است. گام دوم هم اینکه شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید. اگر شما بتوانید این دو گام را حساب شده انجام دهید موفقیت از آن شماست.

YOUSEF بازدید : 18 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

سردردهای منظم- حتی اگر خفیف باشند- زندگی روزمره انسان را مختل می کنند. هر چند راهی برای پیشگیری کامل از سردرد وجود ندارد اما با به کار بستن توصیه های زیر می توانید از شدت آن بکاهید:

 

 

1- غذاهای محرک را حذف کنید: یکی از عوامل شایع سردرد، رژیم غذایی نامناسب است. اولین و شاید بتوان گفت مهم ترین گامی که شما می توانید بردارید این است که غذاهای محرک نامناسب را حذف کنید. این غذاها شامل خوراکی هایی می شود که حاوی مقدار زیادی مواد نگهدارنده و موادشیمیایی هستند، به خصوص فست فودها. به مدت چند هفته موادی مثل شکلات، کافئین، گوشت های نمک سود شده، مغزها و بستنی را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

2- مراقب کمبود آب بدن خود باشید: یکی دیگر از عوامل شایع سردرد، کمبود آب بدن است. مطالعات نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها دچار کمبود آب بدن هستند ولی این موضوع را نمی دانند! توصیه می شود روزی حداقل 8 لیوان آب بخورید و در تابستان که تعریق بدن شما زیاد است این میزان را بیشتر کنید.

3- استرس خود را کم کنید: سردردهای ناشی از استرس عوامل مختلفی دارد، مثل تغییر شغل، اسباب کشی به محل جدید، قهر کردن با دوستان و یا مرگ عزیزان. شما باید تکنیک های کاهش استرس را یاد بگیرید. اگر زندگی پرمشغله ای دارید دست به برنامه ریزی بزنید و خود را برای پیشامدهای مختلف آماده کنید. هر از گاهی به خودتان استراحت بدهید. حتی یکی دو روز استراحت هم می تواند بسیار مفید باشد. اگر استرس زیادی احساس می کنید با پزشک خودتان مشورت نمائید.

4- به طور منظم بخوابید: خواب نامنظم می تواند به سردرد منجر شود. اعتدال را رعایت کنید. کارشناسان توصیه می کنند هر شب 6 تا 8 ساعت بخوابید تا بدن شما بتواند به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهد. در ضمن بهتر است بین ساعت 10 شب تا 3 صبح بخوابید. در این فاصله زمانی متابولیسم خواب آسان تر صورت می گیرد.

5- ورزش منظم را از یاد نبرید: با ورزش کافی احساس بهتری به شما دست می دهد. در اثر انجام تمرینات ورزشی ماده ای در بدن تولید می شود که درد را از بین می برد و در ضمن شما در طول روز انرژی بیشتری خواهید داشت. هنگام برنامه ریزی، توانایی بدن خود را در نظر بگیرید. افراط در انجام تمرینات ورزشی استرس و در نتیجه سردرد شما را تشدید می کند.

6- وضعیت سردرد خود را چک کنید: اگر فعالیت های روزانه و زمان سردردهای خود را بر روی کاغذ بیاورید بهتر می توانید علت مشکل خود را پیدا کنید. ساعاتی از روز را که دچار سردرد می شوید بنویسید و به این سؤال ها نیز پاسخ دهید:

1- امروز چه غذاهایی خورده ام؟

2- امروز از چه نوشیدنی هایی استفاده کرده ام؟

3- آیا خواب کافی داشته ام؟

4- امروز چه فعالیت هایی انجام داده ام؟

اگر علاوه بر استفاده از راه کار های طبیعی سردرد شما همچنان ادامه داشت حتما به پزشک مراجه کنید.گاهی سردرد نشانه ی یک بیماری جدی تر است(البته به ندرت).اما استفاده از راه کار های بالا به احتمال قوی سردرد شما را ساکت خواهد کرد.

منبع:tici.info

YOUSEF بازدید : 71 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

6 ماه از معرفی Google Glass گذشته و به نظر می رسد که غول جستجو هنوز کار سختی در یافتن راهکارهای عملی لازم برای نهایی کردن محصول و عرضه آن به مصرف کننده دارد. بابک پرویز، ریس پروژه گوگل گلس (راست) در مصاحبه ای که امروز منتشر شد گفته که تیم سازنده محصول هنوز در حال تجربه ایده های جدید است و توسعه نرم افزار و سخت افزار همچنان ادامه دارد.

آقای پرویز می گوید: «ما به طور مدام ایده های جدیدی را در رابطه با طرز استفاده از این پلتفرم بررسی می کنیم. همچنین تلاش می کنیم تا پلتفرم قوی تری را آماده کنیم. این شامل قوی تر کردن نرم افزار و سخت افزار می شود تا بتوانیم در اوایل 2013 دستگاه را به توسعه دهندگان ارائه کنیم.»

گوگل ابتدا در کنفرانس Google I/O عینک هوشمند خود با فریم تیتانیوم را معرفی کرد. در آن زمان، این دستگاه پوشیدنی قابلیت های ویدیویی و صوتی را در کنار قطب نما و شتاب سنج داخلی داشت و با حرکات سر کنترل می شد. آقای پرویز در این مصاحبه اشاراتی به تلاش های گوگل از آن زمان به بعد کرده.

او می گوید که دستگاه هم اکنون یک تاچ پد برای تغییر تنظیمات دارد و گوگل مشغول کار بر روی دستورات صوتی هم هست. تیم آقای پرویز همچنین مشغول اضافه کردن قابلیت "تماس تلفنی" به این عینک هوشمند است و در کنار آن، تلاش دارد طول عمر باتری را به یک روز کامل افزایش دهد.

در حال حاضر گوگل هیچ برنامه ای برای نمایش تبلیغات بر روی دستگاه ندارد و مشخص نیست که گوگل گلس چه اپلیکیشن های اولیه ای را خواهد داشت یا کاربردهای دقیق آن چیست. آقای پرویز می گوید: «این یک محصول پیچیده است. یک لپ تاپ یا تلفن هوشمند نیست، بلکه یک پلتفرم کاملاً جدید است. بنابراین چگونگی کار با آن و کاربردهایی که مردم می خواهند داشته باشد هم در یک قلمروی کاملاً جدید قرار دارد. اما ما امیدواریم که وقتی آن را به دست توسعه دهندگان می رسانیم، آنها هم بفهمند که چقدر این پلتفرم جدید قوی است.»

قای پرویز درباره "واقعیت افزوده" نیز می گوید: «برای گوگل گلس هدف اولویت داری نیست، ولی فکر می کنم در آینده آن هم به محصول اضافه خواهد شد. بنابراین وقتی به نسل های بعدی این محصول فکر کنیم، واقعیت افزوده هم می تواند ویژگی جذابی باشد.»

به احتمال فراوان گوگل گلس در سال 2014 آماده ارائه به مصرف کننده نهایی خواهد شد ولی در اوایل 2013 گروهی از توسعه دهندگان شانس خرید نسخه آزمایشی با قیمت 1500 دلار را خواهند داشت.

منبع:narenji.ir

YOUSEF بازدید : 35 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

به زندگی ات قانع باش تا آنچه داری برایت شیرین باشد.

بسیاری، تنها خوشبختی دیگران را می بینند و خوشبختی خودشان، به چشمشان نمی آید.

اگر از درون زندگی دیگران باخبر می شدی، شاید زندگی خودت را عالی می دانستی.

به یاد داشته باشید که ریسمان محکم،بهتر از صد نخ است.

از عاقبت انسان های بد بیشتر پند بگیرد، عاقبت خوبان که بد نمی شود.

اگر خیری که داری به دیگران نرسد،کم کم از دست خودت هم میرود.

بعضی ها اثبات خود را در انکار دیگران می پندارند که سخت در اشتباهند.

اگر با دلت صادق باشی، عذاب کمتری تحمل می کنی و دیرتر پیر خواهی شد.

هرجا که هستی، دنیا را آنجا بدان و لذت ببر.

آنکه عقل دارد، پول پدر کم به کارش می آید و آنکه عقل ندارد، نمی تواند پول پدر نگه دارد.

اگر پول وفا داشت، پولدارهای سابق نداشتیم.

YOUSEF بازدید : 33 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

ورزش، حرکات هماهنگ عضلانى است که موجب سلامت و تقويت اعضاى بدن مى گردد. البته بايد در امر ورزش رعايت گروه سنّى، نوع فعّاليت افراد، تناسب نوع ورزش و کار، مقدار و هدف آن و دهها مؤلّفه ديگر را، مدّنظر گرفت.[1] در دنياى ماشينى امروز که تحرّک و فعّاليت کافى اندامهاى بدن کاهش يافته است؛ نياز به ورزش و نرمش، بيشتر احساس مى شود؛ تا عضلات به کار انداخته شوند و توانايى خود را در طول عمر حفظ کنند. اما ورزش زمانى تأثيرات عميق در انسان خواهد داشت؛ که در آنِ واحد، تأثيرات روحى نيز ايجاد کند؛ به عبارتى، هم جسم را قوى کند و هم عقل را. در واقع، ورزش پيکار با سستى و پستى است و ورزشکار ورزيده، کسى است که صاحب قواى بدنى و سجاياى اخلاقى باشد. حال پاره اى از اثرات ورزش بر جسم و روح را بيان خواهيم کرد تا با توجّه به اين فوايد، با انجام ورزش هاى مناسب، خود را از نظر جسمى و روحى قوى سازيم.

منبع:al-shia.org

YOUSEF بازدید : 35 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

دارچین، یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین ادویه‌هاست که بیشتر از پوست آن استفاده می‌شود. اگرچه روغن دارچین نیز خواص بی‌‌شماری دارد، ولی چون اغلب افراد به آن حساسیت دارند، ترجیح می‌دهند، از خود دارچین استفاده کنند. دارچین بومی مناطق استوایی آسیا، به خصوص سری‌لانکا و هند سرچشمه گرفته است؛ اما در حال حاضر در تمام مناطق گرمسیری جهان رشد می‌کند. به دلیل خواص درمانی، این گیاه در بسیاری از طب‌های سنتی، به خصوص هند، موقعیت برجسته‌ای پیداکرده است.

به طور سنتی، با توجه به خواص دارویی دارچین در بسیاری از فرهنگ‌ها از آن برای درمان بیماری‌هایی همچون اسهال، ورم مفاصل، گرفتگی قاعدگی، عفونت قارچی، سرماخوردگی، آنفلوآنزا و مشکلات گوارشی استفاده می‌شود. در حال حاضر نیز در سراسر دنیا از آن برای درمان مشکلات قلبی و تنفسی و عفونت‌های پوستی استفاده می‌گردد. از جمله خواص دارچین می‌توان ضدقارچ، ضدباکتری، ضدمیکروب و ضدلخته شدن خون اشاره کرد. دارچین سرشار از مواد معدنی ضروری مانند منگنز، آهن، کلسیم و غنی از فیبر است.

خواص دارچین:

1-فعال کننده مغز2-تصفیه خون3-گردش خون4-از بین برنده درد5-ضد دیابیت6-ضد عفونت7-متوقف کننده خونریزی8-حفاظت در برابر بیماری های قلبی9-جلوگیری از سرطان روده بزرگ10-خوشبو کننده دهان11-تهیه عطر12-کمک به هضم غذا13-درمان آنفلوآنزا.گلو درد.سرماخوردگی.

 

YOUSEF بازدید : 40 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

اینجا 5 نکته از دکتر صادقی ذکر شده که برای جلوگیری از ریزش مو خیلی سودمند میباشد:

۱- سعی کنید در برنامه غذایی خود از سبزی‌ها و میوه‌های تازه به مقدار زیاد استفاده کنید. به این منظور خوردن سبزی‌هایی چون کرفس، جعفری، کاهو و اسفناج بیشتر توصیه می‌شود. گفتنی است اسفناج علاوه بر خاصیت تقویت‌کنندگی رنگدانه‌های مو، یک منبع غنی از آهن است که باعث تقویت استخوان‌ها، ناخن‌ها و موها می‌شود. اسفناج به تنهایی در بدن جذب پایینی دارد و باید برای اثرگذاری بیشتر همراه با آبلیمو و یا ماست مصرف شود.

۲- پس از حمام کردن اگر موهای شما خشک و پرحجم می‌شود به جای ژل که باعث خفه شدن مو می‌شود از روغن‌های مفید و سالم گیاهی استفاده کنید. به علاوه به خاطر داشته باشید که هیچ روغنی نباید بیش از ۳ ساعت روی سر بماند و پس از آن باید به خوبی شسته شود.

۳- حنا برای مو، گیاه مفیدی است اما تاثیر خود حنا با شامپوهای آن به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. اگر رنگ حنا به‌ نظرتان ناخوشایند است می‌توانید از گیاهان بی‌رنگ‌کننده استفاده کنید.

۴- سبوس برنج نیز گیاه بسیار مفیدی است که می‌توان از دم‌کرده آن به جای چای برای تقویت موها استفاده کرد.

۵- از تماس گرد و خاک و دود زیاد به موها خودداری کنید که دشمن مو هستند. در پایان نیز توصیه می‌شود در حد امکان به جای شانه پلاستیکی از شانه چوبی استفاده کنید. همچنین تا حد امکان از سشوار استفاده نکنید و درصورت ضرورت، حرارت آن بسیار کم باشد.به علاوه از شانه‌کردن موها در حمام بپرهیزید.


منبع:وب سایت دکتر صادقی

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 378
  • بازدید کلی : 10,303